Frakt og retur

FRAKTPOLITIKK

Europa: 5-10 virkedager.

Resten av verden: 10-21 virkedager.

Alle forsendelser kommer med sporingsinformasjon som du finner i e-postvarselet fra oss. Hvis forsendelsen din er forsinket, vennligst kontakt oss på: info@blackstuff.no

RETUR-OG BYTTEPOLITIK

Vi håper du blir fornøyd med vårt tillegg, men hvis du ikke er helt fornøyd finner du returvilkårene nedenfor.

 

Returpolicyen påvirker ikke de lovfestede rettighetene du måtte ha under gjeldende lov, inkludert din lovfestede rett til å kansellere eller din lovfestede garanti.

DIN RETT TIL Å FORANDRE MENING (AVBRYT / RETURNERE)

I henhold til Forbrukeravtaleforskriften har du 14 dager fra datoen du mottok produktet til å gi beskjed om at du ønsker å returnere produktet. Vi må motta produkter du returnerer til oss innen 14 dager etter at du har gitt oss beskjed om at du har til hensikt å returnere produktene.

Bestillinger som kanselleres i henhold til dette regelverket har krav på refusjon av standard porto du betalte for levering av bestillingen din, men du er selv ansvarlig for å betale porto som oppstår ved retur av produktene du ønsker å kansellere til oss.

Produkter må returneres til oss i den tilstanden du mottok dem, inkludert å holde produktemballasjen intakt. Du mister retten til å returnere produktet dersom du lukker et hygieneforsegling eller skader produktets emballasje. Vi vil inspisere produktet når vi mottar det.

HVORDAN RETURNERE PRODUKTET

Send oss en e-post på: info@blackstuff.no for å varsle oss om at du ønsker å benytte din 14-dagers angrerett og returnere produktet. Oppgi navn, hjemmeadresse, bestillingsdetaljer etc., telefonnummer og e-postadresse.

SKADET OG DEFEKT PRODUKT

Hvis du mener at produktet du har bestilt er skadet eller defekt, kan du kontakte oss via e-post på info@blackstuff.no  og vi vil gi deg beskjed om hvordan du returnerer produktet.

REFUSJON

Refusjoner vil bli behandlet når vi mottar dine returnerte produkter. Refusjoner kan ta opptil 10 virkedager og vil bli kreditert det opprinnelige kortet du betalte med.

UNNTAK FOR REFUSJON

Du kan ikke returnere et produkt som har brutt hygieneforseglingen eller hvis originalemballasjen er skadet. Du har rett til rimelig å inspisere produktet slik du ville gjort i en butikk, men du kan ikke returnere produkter du har brukt med mindre du returnerer dem fordi de er skadet eller defekte.